Print 

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

1973-cü ildə Şəki rayonunun Cəyirli kəndində anadan olmuşdur. 1980-1988-ci illərdə Şəki rayon Cəyirli kənd səkkizillik, 1988-1990-ci illərdə Şəki rayon Taxılçılıq kənd orta məktəbdə ümumi orta təhsil almışdır. 1991 –ci ildə ADDİ-nun fransız dili fakultəsinə daxil olmuş və 1996 –cı ildə həmin institutu bitirmişdir. 1996-cı il 15 avqustdan Şəki rayon Cəyirli kənd tam orta məktəbində fransız dili müəllimi işləmişdir. 2001-2005 ci illər də Şəki şəhər 7 saylı tam orta məktəbdə ingilis dili müəllimi, 2001-ci il, 26 avqustdan Şəki şəhər Kiş kənd 6 saylı orta məktəbdə fransız dili müəllimi işləmişdir. 2005-ci il sentyabrın 15-dən 2017 –ci ilə qədər Şəki şəhər Kiş kənd 4 saylı orta məktəbdə fransız və ingilis dili müəllimi işləmişdir.2007-ci ildə Şəki şəhər Kiş kənd 3 saylı ibtidai məktəbdə ingilis dili müəllimi işləmişdir. 2011-ci il sentyabrın 15-dən indiyədək ADPU-nun Şəki filialınin Dillər kafedrasında fransız dili müəllimi işləyir.“Dillər” kafedrasında 1,5 ştat müəllim kimi işə başlamışdır. 2020-ci ildən baş müəllim kimi işləyir. Ailəlidir, iki övladı var.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

1991-1996 Azərbaycan Dövlət Dillər İnstitutunu bitirib.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

1996--2001- ci illər Şəki rayon Cəyirli kənd tam orta məktəbində fransız dili müəllimi kimi;
2001-2006-cı illər Şəki şəhər 7 saylı tam orta məktəbdə ingilis dili müəllimi kimi;
2001-2005-ci illər Şəki şəhər Kiş kənd 6 saylı orta məktəbdə fransız dili müəllimi;
2005-2017-ci illər Şəki şəhər Kiş kənd 4 saylı orta məktəbdə fransız və ingilis dili müəllimi;
2007-ci ildə Şəki şəhər Kiş kənd 3 saylı ibtidai məktəbdə ingilis dili müəllimi;
2011-ci ildən indiyədək ADPU-nun Şəki filialında fransız dili müəllimi

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

1.Xarici dildə işgüzar və akademik kommunikasiya
2.Fransız dilinin tədrisi metodikası
3.Akademik yazı və oxu
4.Fransız dilinin kommunikativ qrammatikası
5.Xarici dildə oxu və nitq ( yüksək oxu )
6.Dinləmə və tələffüz
7.s/f. Nəzəri fonetika
8.Xarici dildə oxu və nitq (orta oxu)
9.Fransız dili bacarıqları
10.Fransız dilin kommunikativ fonetikası
11.Xarici dildə oxu və nitq (aşağı orta oxu )
12.Dil tarixi
13.İxtisas dilinin üslubiyyatı
14.Ölkəşünaslıq

BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI

1.Ali məktəbdə xarici dillərin tədrisində müasir yanaşmalar//Azərbaycan Dillər Universiteti, Tətbiqi Dilçiliyin Müasir Problemləri//III Beynəlxalq Elmi Konfransın Tezisləri, ``MTM-İnnovation`` MMC, Bakı,2018/10/25//Səh.157-158
2.Xarici dillərin tədrisində fənlərarası inteqrasiya məsələləri//Azərbaycan Respublikasi Təhsil Nazirliyi Sumqayit Dövlət Universiteti Elmlərarasi inteqrasiya//linqvodidaktik, linqvokulturoloji və psixolinqvistik aspektlər beynəlxalq elmi konfransin materiallari , Azərbaycan, 5008, Sumqayıt//:2019/12/19//Səh.74-77
3.MODAL SÖZLƏR VƏ ONLARIN FRANSIZ DİLİNDƏN AZƏRBAYCAN DİLİNƏ TƏRCÜMƏSİ//Çağdaş Azərbaycanda Elm və Təhsilin Prioritet İstiqamətləri Respublika Elmi Konfransının materialları//2021/4/2//Səh.95-99
4.İsmin Fransız və Azərbaycan dilində müqayisəli təhlili// M.P.Vaqifin anadan olmasının 305 illik yubileyinə həsr olunmuş XXIII Beynəlxalq konfrans,Qars,Türkiyə, 27 fevral 2022-ci il Səh.74-76
5.Zərfin Azərbaycan və Fransız dillərində müqayisəli təhlili//2022,23 aprel,Kiev/Ukraina” Xalqlar və mədəniyyətlər arasında sivilizasiya körpüləri”adlı XXV Beynəlxalq elmi konfrans// Səh.30-32
6.Fransız dilində qeyri-müəyyən və müəyyən artiklin işləmə xüsusiyyətləri.2022,29 may,”Şuşa: Qələbənin zəfəri adlı”XXVI Beynəlxalq Elmi konfrans //Səh.96-99
7.Fransız dilində pronominal feillərin xüsusiyyətləti//“Mahmud Kaşkari: Türk dünyasının ortaq mirası” XXXV Beynəlxalq Elmi Simpozium,Amsterdam/Holland,25 fevral 2023//Səh.80-81
8.Fransiz dilində əsas və köməkçi feillərin işlənmə yerləri//“H.Əliyev və Azərbaycanın davamlı inkişaf strategiyası modernləşmədə yeni təmayüllər adlı”XXXVII Beynəlxalq Elmi Simpozium 29 aprel,2023,Əskişəhər Türkiyə,Şəki ,Azərbaycan//Səh.160-164
9. Fransiz dilində sayılmayan isimlərim təsnifatı//“Nəzəri Fərziyələr və Emprik Nəticələr”Beynəlxalq elmi və texniki konfrans,Oslo,Norveç
(18-19.05.2023),21 may,2023//Səh.260-262

ELMİ VƏ METODİKİ MƏQALƏLƏRİ

1.Fransız dilində samit səslərin tədrisi metodikası//Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu, Elmi əsərlər,том 85, № 6, 2018.Səh.163-166
2.Fransız dilinin sait səslərinin Azərbaycan dilinin sait səsləri ilə müqayisəsi//2019/3//Səh.69-72
3.Fransız dilində intonasiyanın tədrisi metodikası//Bakı Slavyan Universiteti, Humanitar Elmlərin Öyrənilməsinin Aktual Problemləri,2019/4//Səh.75-78
4.Fransız dilində sifət və onun dərəcələri mövzusunda innovasiyalar//Bakı Slavyan Universiteti, Humanitar Elmlərin Öyrənilməsinin Aktual Problemləri,2019/5//Səh.31-34
5.Fransız dilində qrammatik kateqoriyalar//Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri,Bakı-2021,№4 //Səh.89-93
6.Fransız dilində indiki zaman üzrə feillərin təsnifatı//Bakı Slavyan Universiteti, Humanitar Elmlərin Öyrənilməsinin Aktual Problemləri,2020/1//Səh56-61
7.Fransız və Azərbaycan dilində feili bağlamanın müqayisəli təhlili//Filologiya məsələləri №2,fevral,2022//Səh.60-66
8.Şəxssiz cümlələrin Azərbaycan və Fransız dillərində müqayisəsi//Bakı Slavyan Universiteti, Humanitar Elmlərin Öyrənilməsinin Aktual Problemləri,,Bakı-2023,№2 //Səh.87-89

SERTIFIKATLARI

1.2001, 11 iyun Fransız Dilinin Tədrisində Təkrarlanan Problemlər təlimi.
2.2004, 1-2 May Bakı Slavyan Universitetində Birinci AZETA Konfransı.
3.2007, 16-22 iyul, Şəki. Karvansarayda təşkil olunmuş ``Village Français 2007`` ``Fransız dili Kəndi-2007`` ölkəşünaslıq və metodika təlimi.
4.2011, Şəki. “Müəllimlərin Peşəkarlıq Səviyyəsinin Təkmilləşdirilməsi”üzrə “Mədəd Azərbaycan”MMC –İKT.
5.2011, 5-9 sentyabr, Şəki.Ölkəşünaslıq və metodika təlimi. Azərbaycan Təhsil Problemləri İnstitutu
6.2012, Şəki. Ümumi orta təhsil səviyyəsində yeni fənn kurrikulumlarının tətbiqi üzrə təlim kursu, XXI əsr BeynəlxalqTəhsil və İnnovasiya Mərkəzi
7.2017 –ci il 31iyul- 10 avqust, 14 avqust -25 avqust aylarında Fransanın Bezanson şəhərində Fransız dili müəllimləri və təlimçiləri üçün təlimdə iştirak etmişəm.
8.2017-ci il 22 sentyabr ingilis dili müəllimlərinin ``Tapşırıqlı öyrənmə ``seminarında iştirak etmişəm.
9.2017, sentyabr, Task-based learning. European Union. training Sertifikat
10.2017-ci il 19 iyundan 23 iyuna qədər Azərbaycanda Fransız İnstitutunun təşkil etdiyi təcrübədə Sertifikat
11.2019-cu il 15-19 aprel Avropa İttifaqının maliyyə dəstəyi ilə UNİCEF və “Regional İnkişaf” İctimai Birliyi tərəfindən həyata keçirilən layihələr çərçivəsində inkluziv təhsil üzrə təlimdə iştirak etmişəm. Sertifikat
12. 2020 Rəqəmsal Kampusda Transmitter ətraflı Emitentin adı Fransa Təhsil beynəlxalq Əlaqə This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Nişan təsviri "Rəqəmsal kampusda iştirak" nişanı Təsvir Bu nişan, faydalananın, Fransa Éducation international tərəfindən təşkil edilən 2020 Rəqəmsal Kampusda iştirakını təsdiqləyir. Sertifikat
13. 2020 On September 1,.İnternational Online Forum on New Expectations in Education organized by TAM(Teaching Advancement Matrix) and supported by the Public Council under the Ministry of Education of Azerbaijan Sertifikat
14.2020-ci il 26.08-06.09.ADPU-da “Distant təhsil və elektron tədris platformalarından, resurslardan istifadə imkanları” üzrə 18 saatlıq təlim. Sertifikat
15.2020-ci il “Dərslərdə şanlı döyüş tariximizin təbliğatı” mövzusunda vebinar. Sertifikat
16. 2020-ci il 23 sentyabr “ Distant Təhsilin Maraqlı Təşkili Metodikası”adlı vebinar. Sertifikat
17.2021 ,2 aprel “Çağdaş Azərbaycan elm və təhsilin prioritet istiqamətləri”Respublika Elmi Konfransı
18.2.2021,26 sentyabr,Sodimer Dijital Ögretmen Akademisi-Yaz okulu atölyeleri
19.2021,1 oktyabr,Təhsildə yani çağırışlar II Beynəlxalq Forumunun sertifikatı
20.2021, 22 noyabr Cambridge University press, Assessment and feedback in online teaching with Joanna Szoke, Paul Colbert Managing Director, EL
21.2021,23 noyabr Cambridge University press, Social reconnection: what students and staff need in a return to the physical classroom with Leslie Davis
22.2021,23 noyabr Cambridge University press ,Don’t forget the dictionary... with Allen Davenport
23.2021,23 noyabr Cambridge University press ,Grammar and Young Learners – top 5 questions answered with Anne Robinson
24.2021,23 noyabr Cambridge University press ,How Hollywood can make you a better digital teacher with Matthew Ellman5.
25.2021,23 noyabr Cambridge University press ,Real-life speaking – making it human! with Greg Wagstaff
26.2021,23 noyabr Cambridge University press , Implementing digital pedagogy in very young learner classrooms: what, when and how? with Alex Purcell and Mark Meredith
27.2021,23 noyabr Cambridge University press , Developing positive identities to change the game with Paulo Machado
28.2021,24 noyabr Cambridge University press , Learner empowerment through differentiated instruction: capitalising on the learner’s ability with Dao Nguyen Anh Duc
29.2021,24 noyabr Cambridge University press , Embedding oracy in a school curriculum and practice with Neil Mercer and Sarah Lambert
30.2021,24 noyabr Cambridge University press , Cambridge Ignite – Students’ voices with Rachel Jeffries and George Heritage
31.2021,24 noyabr Cambridge University press , Teaching secondary students to become confdent speakers with oracy with Ally Kensington
32.2021,24 noyabr Cambridge University press , Progression by design with Sian Morgan
33.2021,25 noyabr Cambridge University press , Language games students love: some fun types to take and tweak with Lindsay Herron
34. 2021,25 noyabr Cambridge University press , Fun with stories in the primary classroom with Claire Medwell
35.2021,25 noyabr Cambridge University press , Sustaining and supporting teacher wellbeing with Christina Gkonou and Kate Brierton
36.2021,25 noyabr Cambridge University press , Five strategies for the teen classroom with Olha Madylus
37.2021,25 noyabr Cambridge University press , Secrets of successful learning with Glyn Hughes and Clare Harrison
38.2021,25 noyabr Cambridge University press , You can make change – help to fght the climate crisis! with Matthew Ellman, Matt Larsen-Daw, Zipporah Musyoki and Ceri Jones
39.2022,23 fevral,”Open Science Azərbaycan:gənc tədqiqatçılar arasında Open Science platformasının təbliği” layihəsi
40.2022,27 fevral, M.P.Vaqifin anadan olmasının 305 illik yubileyinə həsr olunmuş XXIII Beynəlxalq konfrans,Qars,Türkiyə
41.2022,4 mart, ELTOC Blok#2,Oxford universiteti, Ottava icması üçün ingilis dili repetitorluğu
42.2022,5 mart, ELTOC Blok#4,Oxford universiteti, Ottava icması üçün ingilis dili repetitorluğu
43.2022,23 aprel,” Xalqlar və mədəniyyətlər arasında sivilizasiya körpüləri”adlı XXV Beynəlxalq elmi konfrans
44.2022, 5 may, Ümummilli Lider Heydər Əliyevin 99-cu ildönümünə həsr olunmuş “Region Müəllimlərinin Təhsil Zirvəsi”nin təşkili və keçirilməsində fəal iştiraka görə sertifikat
45.2022,29 may,”Şuşa: Qələbənin zəfəri adlı”XXVI Beynəlxalq Elmi konfrans
46.2022,12 oktyabr,”Horizon Europe proqramı”ADPU,Təlim-Tədrus mərkəzi
47.2022,5 noyabr, Təhsildə Yeni Çağırışlar III Beynəlxalq Forum
48.2022,26 dekabr,”Erasmus+Məlumat sessiyası” üzrə,ADPU Təlim-tədris mərkəzi
49.2023,7 fevral,Təhsildə Keyfiyyət Təminatı Agentliyi tərəfindən “Daxili keyfiyyət təminatı sisteminin səmərəli təşkili”nə dair təlimdə iştirak etdiyi üçün təltif olunur
50.2023,25 fevral Mahmud Kaşkari: Türk dünyasının ortaq mirası” XXXV Beynəlxalq Elmi simpozium,Amsterdam/Holland
51.2023, 29 aprel, “H.Əliyev və Azərbaycanın davamlı inkişaf strategiyası modernləşmədə yeni təmayüllər adlı ”XXXVII Beynəlxalq Elmi Simpozium,Əskişəhər//Türkiyə,Şəki//Azərbaycan
52.2023,21 may,”Nəzəri Mipotezlər və Emprik Nəticələr”Beynəlxalq elmi və texniki konfrans, Oslo,Norvay

PROQRAMLAR

1.“Ölkəşünaslıq”fənni -ADPU-nun Tədris Metodiki Şurasının 16.04.2021-ci il tarixli iclasının qərarı ilə təsdiq olunmuşdur.(Protokol № 4) 2.” Fransız dilinin kommunikativ fonetikası” -ADPU-nun Şəki filialının elmi şurasının fevral 2021-ci il tarixli qərarı ilə təsdiq edilmişdir.(Protokol №2)
3.”İxtisas dilinin tədrisi metodikası” (Fransız dili)-ADPU-nun Şəki filialının elmi şurasının 19 sentyabr 2018-ci il tarixli qərarı ilə təsdiq edilmişdir.(Protokol №1)