Print 

QISA BIOQRAFIK MƏLUMAT

Vüsalə Həsənova 1986-cı ildə Şəki şəhərində anadan olub. 1993 -2003-cü illərdə Şəki şəhər 7 saylı tam orta məktəb və Şəki Fizika Riyaziyyat və Humanitar Təmayüllü Litseydə oxuyub. 2003-2007-ci ildə AMİ-nin Şəki filialında Xarici Dil (ingilis dili) müəllimliyi ixtisası üzrə təhsil alıb. 2007-2009-cu illərdə Azərbaycan Dillər Universitetində Dilşünaslıq ixtisası üzrə magistr təhsili alıb. 2009-2013-cu illərdə Şəki şəhər 20 saylı məktəbdə ingilis dili müəllimi kimi fəaliyyət göstərib. Hal-hazırda ADPU-nun Şəki filialında Dillər və Onların Tədrisi Texnologiyası kafedrasının baş müəllimidir. 2017-ci ildən ADU-də dissertantlıq yolu ilə doktrantura təhsili alır. Ailəlidir, 2 övladı var.

TƏHSILI, ELMI DƏRƏCƏ VƏ ELMI ADLARI

2003-cü ildə Azərbaycan Müəllimlər Institutunun Şəki Filialı Xarici Dil( İngilis dili) fakültəsi
2007-ci ildən Azərbaycan Dillər Universitetinin “Dilşünaslıq” fakültəsi maqistr olaraq bitirib
2017-ci ildən Azərbaycan Dillər Universitetinin “Dil Nəzəriyyəsi” ixtisası üzrə dissertantı

ƏMƏK FƏALIYYƏTI

2007-ci ildə Şəki şəhər 20 saylı orta məktəbdə ingilis dili müəllimi
2008-ci ildə Şəki tibb kolleci yarım ştat ingilis dili müəllimi
2013-cü il ADPU-nun Şəki filialında ingilis dili müəllimi
2019-cu ildə ADPU-nun Şəki filialı baş müəllim

TƏDQIQAT SAHƏSI

Azərbaycan Dili və İngilis dili

TƏDRIS ETDIYI FƏNLƏR

Kommunikativ Qrammatika, İngilis dili Bacarıqları

NƏŞR OLUNMUŞ ƏSƏRLƏRİ

1. Dilçilikdə Variativlik Probleminin Nəzəri Müddəalarina Dair. ADU Elmi xəbərlər 2016 №2 s. 43-47
2. Fonem anlayışının yaranmasına dair Filologiya Məsələləri, 2017, № 18 səh. 99-106
3. Fonemlərin heca tərkibində reallaşmasında əsas prinsiplər. AMEA-nın dövri elmi nəşri kimi təsdiq edilmiş Filologiya məsələləri jurnalı 2018 № 7 səh.118-126
4. İngilis dili sait fonemlərinin fonoloji statusu haqqında Filologiya məsələləri 2018, səh. 72-78
5. Fonemin fərqləndirici xüsusiyyətləri anlayışı. BSU.Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri 2019, №3, səh.47-51
6. Fonem fonoloji nəzəriyyələr işığında 2019, №5 səh. 15-19
7. İkinci dil qrammatikasının öyrədilməsi və öyrənilməsində üç əsas metod, Xarici dillərin tədrisinin aktual problemləri, 23.12.2021,Respublika elmi-praktiki konfransı, 2021, səh.41-42
8. KVK heca modelində komponentlərin zaman parametrinin eksperimental-fonetik təhlili, Filologiya məsələləri №6, 2022, səh.54-62
9. İkinci dilin öyrənilməsində qarşılaşdırmalı analiz fərziyyəsi, onun əsas anlayışları,uğursuzluğu və suqutu Bakı Avrasiya Universiteti Türkoloji Araşdırmalar Mərkəzi .”Müstəqil Azərbaycan:gercəklik işığında” 2022, səh. 139-141
10. Dil öyrənənləri dəstəkləmək üçün oxu bacarıqlarının formalaşdırma texnikaları Yeni dövrdə təhsil və tədqiqat fəaliyyəti: Reallıqlar və çağırışlar Beynəlxalq Elmi Konfrans. 16-17 dekabr, 2022 səh.342-345
11. Qloballaşan dünyada ortaq dil kimi ingilis dilinin əhəmiyyəti. Onun doğma dilə və mənəvi dəyərlərə müsbət və mənfi tərəfləri. Heydər Əliyev: Multikulturalizm və tolerantlıq ideologiyası” V Beynəlxalq elmi konfransının materialları, 2022, səh.98-99
12. Variativlik.Norma.Bilinqvizmİnterferensiya kimi dil hadisələrinin təbiətinə dair, Elmi iş Beynəlxalq elmi jurnal, XI Beynəlxalq araşdırmalar konfransının materialları, 2022, səh. 48-55
13. Ana dilin mənimsənilməsi nəzəriyyələrindən biri olan universal qrammmatikanın nəzəri əsasları və ikinci dilin öyrənilməsində onun tətbiqi, “H.Əliyev və Azərbaycanın davamlı inkişaf strategiyası modernləşmədə yeni təmayüllər adlı”XXXVII Beynəlxalq Elmi Simpozium Əskişəhər Türkiyə,Şəki ,Azərbaycan, 2023, Səh.179-182
14. Слоговые модели в статике и динамике (на материалах английского и азербайджанского языков) КАЗАНСКИЙ ФЕДЕРАЛЬНЫЙ УНИВЕРСИТЕТ ИНСТИТУТ ФИЛОЛОГИИ И МЕЖКУЛЬТУРНОЙ КОММУНИКАЦИИ НОЦ «Институт Каюма Насыри» VII МЕЖДУНАРОДНОГО НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКОГО ОНЛАЙН-СЕМИНАРА, 2023, səh. 120-125
15. Heca fonoloji sistemin reallaşmasının linqvistik məkanı kimi, Elmi iş Beynəlxalq elmi jurnal, 2023 XII Respublika Elmi Qaynaqlar Konfransı, səh. 11-23
16. İkinci dilin video əsaslı tədrisinin əsas istiqaməti və faydaları Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu “Ümumi təhsilin dövlət standartları və məktəb təcrübəsi-2023” mövzusunda respublika elmi-praktik konfransı-çapdadır


SERTIFIKATLAR

1.2011,Interactive Methodology for the Textbook
2.2012,Interactive Methodology Training Seminar
3.2013,The English Professors'Training Course Increasing Classroom Interactions
4. 2013,Gənclərin Inkişafı Programının Tərəfdaşları akonfransi
5.2013,Xəzər Universiteti 10cu Beynəlxalq Konfrans-How to use Graphic Organizer effectively in ELT
6.2013, Write on Competition-National Winner of First Place
7. 2016,AZETA -1st Mingəçevir Branch Conference
8. 2017,Task Based Learning
9.2018,Teaching Excellence and Achievement Progra-California State University
10.2019,First Annual Cambridge Day Conference
11.2019,January Certificate. Cambridge Assessment English. TKT Module 1.
12.2019, 18 March Certificate. 1st Annual Cambridge Day Conference. Azerbaijan Teacher Development Centre. Azerbaijan
13.2019, 18 March ,Certificate English Teacher Workshop U.S.Department of State
14. 2019 ,RIIB-Unicef ve Regional Inkişaf Ictimai Birliyi ortaq layihesi
15. 2019,Using Technologies in English Language Learning
16.2019,iyun,TKT Module 2
17.2019,iyun,İngilis dilinin öyrədilməsində tələbə yönümlü və kommunikativ yanaşma
18. 2020, Teaching Grammar Communicatively
19. 2020, 2nd Annual Cambridge Day Conference
20.2020 First Local ELF Training on TEFL modules of Teaching reading/writing/speaking/listening
21. 2021 CENTRAL ASIA OPEN ONLINE CONFERENCE
22. 2021 Tea Alumni Conference
23. 2020-2021-ci il 15 həftəlik Workshopers “Akademik Yazı” , sponsorları - Amerika Birləşmiş Statlarının Səfirliyi və ADPU , təlim müəllimi -Alyissa Bulow
24.2021,26 sentyabr,Sodimer Dijital Ögretmen Akademisi-Yaz okulu atölyeleri
25. 2021,16 noyabr, “Region universitetlərinin gənc tədqiqatçıları üçün seminarların təşkili” layihəsi
26. 2022,23 fevral,”Open Science Azərbaycan:gənc tədqiqatçılar arasında Open Science platformasının təbliği” layihəsi
27.2022,4 noyabr,XI Beynəlxalq Elmi Araşdirmalar Konfransı
28.2022,16-17 dekabr,Yeni dövrdə Elm və Təhsil fəaliyyəti:Həqiqətlər və çətinliklər Mingəcevir Dövlət Universiteti
29.2022,0-10 dekabr,VIII Beynəlxalq Qafqaz Konfransı,Tbilisi
30. Bakı Avrasiya Universiteti Türkoloji Araşdırmalar Mərkəzi .”Müstəqil Azərbaycan:gercəklik işığında”25-26 may 2022
31.2023,25 iyun,Azeta Şəki mini konfrans
32.2023,28 yanvar,Şəki Amerika mərkəzi,Layihə -əsaslı təlimatdan istifadə edilərək sinfin idarə edilməsi
33.2023,28 yanvar,Şəki Amerika mərkəzi,Aşağı texnologiyalı sinif otaqlarında texnologiyalardan istifadə
34.2023,29 aprel, “H.Əliyev və Azərbaycanın davamlı inkişaf strategiyası modernləşmədə yeni təmayüllər adlı”XXXVII Beynəlxalq Elmi Simpozium, Əskişəhər//Türkiyə,Şəki//Azərbaycan
35. 2023, 20 fevral VII Mеждународного научно-методического онлайн-семинар
36.2023,25 fevral,TKT Module 3
37.2023,27 mart,XII Respublika Elmi mənbələr konfransi