QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

Cabbarova Elnarə Oktay qızı 1980-cı il mart ayının 27-də Şəki rayonunun Aşağı Göynük kəndində anadan olub. 1997-ci ildə Aşağı Göynük kənd orta məktəbini bitirib, Bakı Dövlət Universitetinin Şəki filialının Tarix fakültəsinə daxil olub, 2001-ci ildə bu müəssisədən məzun olduqdan sonra Bakı Dövlət Universitetinin magistraturasına daxil olub, 2003-cü ildə bitirib. Ailəlidir, üç övladı var.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

2003-2004-cü illərdə Şəki şəhərində “Araz” hazırlıq kursunda müəllim,
2005-2006-cı illərdə Şəki şəhəri 4 saylı orta məktəbdə müəllim,
2006-2007-ci illərdə AMEA-nın Şəki Regional Elmi Mərkəzində baş laborant,
2007-ci ildən isə AMİ-nin Şəki filialı metodist,
2012-ci ildən isə AMİ-nin Şəki filialı (hal- hazırda ADPU-nun Şəki filialı) müəllim,
2023-ci il 3 oktabyr ADPU-nun Şəki filialı baş müəllim.

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

Azərbaycan tarixi, Multikulturalizmə giriş, Tarixə köməkçi fənlər

NƏŞR OLUNMUŞ MƏQALƏLƏR

1.Azərbaycanda tarix-diyarşünaslıq muzeylərinin təşkili tarixi(1920-1980-ci illər). Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Gəncə Dövlət Universiteti.Elmi Xəbərlər.Fundamental, Humanitar və Təbiət Elmləri Seriyası ,№ 3.Gəncə-2018
Səh.210-215
2. Azərbaycanda Xatirə muzeylərinin təşkili tarixi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Dillər Universiteti. Elmi Xəbərlər. №4.Bakı-2021Səh.98-103
3.Milli Azərbaycan Tarixi muzeyinin təşkili və fəaliyyəti. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Gəncə Dövlət Universiteti.Elmi Xəbərlər.Fundamental, Humanitar və Təbiət Elmləri Seriyası, №2.Gəncə -2021. Səh.50-56
4. Heydər Əliyev və Ədəbi İrs. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Azərbaycan Dillər Universiteti. Elmi Xəbərlər. №1. Bakı-2022.Səh147-152
5. Azərbaycan tarixi dərsində Heydər Əliyev irsinin gənc nəslə öyrədilməsi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Gəncə Dövlət Universiteti.Elmi Xəbərlər.Fundamental, Humanitar və Təbiət Elmləri Seriyası, №1.Gəncə-2022. Səh.45-52
6.Azərbaycanda muzey işinin təşkili tarixi.Azərbaycan Dövlət Pedoqoji Universiteti.Pedoqoji Universitetin Xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedoqoji-psixoloji elmlər seriyası.2022, c.70.№2.səh 55-64
7.Azərbaycan tarixi dərsində vətənpərvərliyin gənc nəslə öyrədilməsi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Slavyan Universiteti.Humanitar Elmlərin Öyrənilməsinin Aktual Problemləri. №2.Bakı-2022.Səh193-198
8.İstiqlal muzeyinin təşkili tarixi və fəaliyyəti. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Gəncə Dövlət Universiteti.Elmi Xəbərlər.Fundamental, Humanitar və Təbiət Elmləri Seriyası, № 2.Gəncə-2022.səh 139-143
9. Şəki tarix-diyarşünaslıq muzeyində etnoqarafik irsin təqdim olunma səviyyəsinə dair.Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Gəncə bölməsi. Xəbərlər Məcmuəsi İctimai və Humanitar Elmlər seriyası. 1.(4) Gəncə-2022.Səh 78-83
10. Heydər Əliyev və Nizami Gəncəvi İrsi. Nizami Gəncəvinin 880 illik yubileyinə həsr olunmuş Beynəlxalq elmi konfrans.13-15 noyabr. 2021-ci,il.Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Gəncə Dövlət Universiteti. Səh.233-237
11. Heydər Əliyev və Azərbaycanda multikulturalizm siyasəti. Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu ildönümünə həsr olunmuş “HEYDƏR ƏLİYEV: MULTİKULTURALİZM VƏ TOLERANTLIQ İDEOLOGİYASI” V Beynəlxalq elmi konfransının MATERİALLARI 28 aprel 2022-ci il.səh25-27.ADU-2022.
12. Azərbaycanda muzey işinin təşkilində Ulu öndər Heydər Əliyevin rolu. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi.Mingəçevir Dövlət Universiteti. Azərbaycan xalqının Ümummilli lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu ildönümünə həsr olunmuş “HEYDƏR ƏLİYEV DÜHASI VƏ MÜASİR AZƏRBAYCAN” mövzusunda ELMİ-NƏZƏRİ KONFRANSIN M A T E R İ A L L A R I 4-5 may 2022-ci il.səh 309-311.