QISA BIOQRAFİK MƏLUMAT

26.02.1972 – ci ildə Şəki şəhərində anadan olmuşdur. 1989-cu ildə Şəki şəhər 11 saylı orta məktəbi fərqlənmə, 1995-ci ildə N.Nusi adına Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin biologiya–kimya müəllimliyi ixtisasını fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. 1996-ci ildən ADU-nun Şəki filialında əmək fəaliyyətinə laborant olaraq başlamış, 1997-cı ildən müəllim kimi fəaliyyətini davam etdirmişdir. 2001-ci ildə ailə vəziyyəti ilə əlaqədar Bakıya köçmüş və 2003-cü ilə kimi Bakı şəhəri Y.Kovalyov adına 229 saylı məktəbdə müəllim olaraq işləmişdir. 2003-cü ildən AMİ-nin Şəki filialında Təbiət fənləri və onların tədrisi texnologiyası kafedrasında müəllim, 2009-cu ildən isə baş müəllim olaraq çalışır. Uzun illər AMİ-nin tərkibində fəaliyyət göstərən müəllimlərin təkminləşdirilməsi və ixtisasartırma kurslarında “Kurikulum”, “Biologiyanın Tədrisi Metodikası” və “Həyat bilgisinin Tədrisi Metodikası” fənləri üzrə dərslər aparmışdır. 2014-cü ildən DİM-də imtahan rəhbəri kimi fəaliyyət göstərir. 2014-cü ildən APU-nun Şəki flialının Tələbə Elmi Cəmiyyətinin sədridir.
Ailəlidir. Əri Ə.T.Feyzullayev (0.02.1968) Şəki şəhər Alyans Tibb klinikasında kardioloq .
İki övladı var. Oğlu İ.Ə Feyzullayev ADPU-nun Beynəlxalq əlaqələr fakültəsi, regionşünaslıq ( Böyük Britaniya) ixtisası üzrə magistratura təhsili alıb. 2022-ci ildən “TURKIS AIRLINE” şirkətinin Bakı ofisində Pozitiv Çağrı Mərkəzində operator olaraq çalışır. Qızı T.Ə Feyzullayeva hazırda İtaliyanın Ca-Faskari universitetində magistratura təhsilini davam etdirir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

1995-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin “Biologiya–kimya müəllimliyi” ixtisasını fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

1996-cı ildə Bakı Dövlət Universitetinin Şəki filialında laborant
1997-ci ildən Bakı Dövlət Universitetinin Şəki filialında müəllim
2001-ci ildən Bakı şəhər Y.Kavalyov adına 229 saylı məktəbdə müəllim
2003-ci ildən AMİ-nin Şəki filialında müəllim
2009- ci ildən AMİ-nin Şəki filialında baş müəllim

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

Uşağın anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası, Həyat bilgisi və onun tədrisi metodikası, Ətraf aləmlə tanışlığın metodikası

TƏDQIQAT SAHƏSİ

“Kişçay” hövzəsinin sellərinin yaratdıqıarı ekoloji problemlər və onların həlli yolları
Ümumi təhsil Kurikulumunun əsasları və “Həyat bilgisi” fənninin tədrisində tədbiqi.
BEYNƏLXALQ SEMİNARLAR, SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
1. KişFitomelorativ tədbirlərin təşkili davamlı inkişafın ayrılmaz hissəsi kimi. Qloballaşma şəraitində davamlı inkişafın aktual problemləri. Beynəlxalq konfrans.. Azərbaycan Universiteti.Bakı, 2011
2. Rusiya Təhsil AkademiyasInIn (RAO) Təhsildə İnkişaf Strateqiyası İnstitutunun UNİTVİN-YUNESKO kafedrası ilə birgə Regional tərəfdaşlığı - “Qlobal dünyada davamlı yaşamağı öyrənək” pilot layihənin ADPU –nun Şəki filialında müzakirəsi. Şəki. 10.12.2017
3. Kişçay hövzəsinin ekoloji vəziyyətinin qiymətləndirilməsi və yaxşılaşdırılması yolları. Davamlı inkişaf strategiyası: qlobal trendlər, beynəlxalq təcrübələr və milli hədəflər. Beynəlxalq konfrans. Mingəçevir Dövlət Universiteti. 8 dekabr 2021 –ci il.
4. “Dünyanın ən xoşbəxt ölkəsinin qabaqcıl təcrübəsi”. EYUDER AZƏRBAYCAN, ADPU, Kayseri Universiteti və ARTİ-nin təşkilatçılığı ilə 29 avqust 2022-ci il tarixində “Məktəbəqdər təhsilə yeni baxış” adlı elmi-praktik konfrans. “Dünyanın ən xoşbəxt ölkəsinin məktəbəqədər təhsil sistemi” mövzusunda çıxış.

 DƏRS VƏ METODIK VƏSAİTLƏRİ

1.“Ətraf mühit amillərinin sağlamlığa təsiri”. İPFS-B11.Seçmə fənn üzrə proqram.İxtisas: 050120-“Məktəbəqədər təlim və tərbiyə”. Bakı. 2018.Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Mətbəəsi. 24 s.
2.”Ekologiya və təbiətin mühafizəsi“. Seçmə fənn üzrə proqram. Bakı.2018.Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Mətbəəsi.0501118-“İbtidai sinif müəllimliyi “ Bakı.2018. 26 s.
3. Uşaq anatomiyası, fiziologiyası və gigiyenası. Fənn proqramı(bakalavr səviyyəsi üçün). ADPU-nun Tədris Metodiki Şurasının, 16 may 2022 –ci il tarixli iclasında, (protokol1) təsdiq edilmişdir. Şəki, KASKAD MMC, 2022, 26 s.
4. Kişçay hövzəsinin dağ meşələrinin yuxarı sərhəddinin dəyişməsi və onun sel fəaliyyətinə təsiri. Educational and scientific activitu in a new time realities and challenges. Mingəçevir Dövlət Universiteti, 17 dekabr, 2022-ci il

ELMİ ƏSƏRLƏRİNİN SİYAHISI

1. Regional ekocoğrafi şərait və onun yaxşılaşdırılması yolları. Azərbaycanda müasir coğrafi tədqiqatlar mövzusunda Azərbaycan Coğrafiya Cəmiyyətinin əsərləri, XI cild, Bakı, 2007, s.164-171.
2. Gənclərə əbədi örnək. Труды Географического Общества Азербайджана, XIII том, Экспериментальные природнo - разрушительные явления и создаваемые ими экогеографическое проблемы. Baky, 2008, c.554-558.
3. Kişçay hövzəsində sellərə qarşı mübarizə tədbirləri. Aspirantların və tədqiqatçıların XIII respublika elmi konfransının materialları, Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti. Bakı, 2009, s.362-263.
4. Антропогенная деградация горных лесов бассейна реки Кишчай. Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук. Журнал научных публикаций. Mockвa, 2009, c.2219-222.
5. Geomorfoloji amilin sellərin yaranmasına təsiri. XXI əsrin ekoloji çağırışları və Azərbaycan. Bakı Dövlət Universiteti Bakı, 2011, s.111-120
6. Sellərin idarə olunması. Azərbaycan Coğrafiya Cəmiyyətinin əsərləri. XVI cild. Azərbaycan landşaftlarının optimallaşdırılması, səmərəli təşkili və davamlı inkişafın müasir problemləri. №5. Bakı, 2011, s.235-237.
7. Динамика селевых явлений в бассейне Кишчай. Наука и современность-2011. Сборник материалов XII Международной научно-практической конференции. Часть 1. Новосибирск, 2011, c.55-61
8. Влияние климатического фактора образование селевого потока. Российская академия наук. Высшая аттестационная комиссия Межрегиональный совет по науке и технологиям. Фундаментальные и прикладные проблемы науки. Том 3. Материалы VI симпозиума. Москва, 2011, c.122-129
9. Ekoloji indiqatorlar sel fəaliyyətinin indiqatorları kimi. Azərbaycan Coğrafiya Cəmiyyətinin əsərləri. XVI cild. Azərbaycan landşaftlarının optimallaşdırılması, səmərəli təşkili və davamlı inkişafın müasir problemləri. Bakı, 2011, s.256-265.
10. Fitomelorativ tədbirlərin təşkili davamlı inkişafın ayrılmaz hissəsi kimi. Qloballaşma şəraitində davamlı inkişafın aktual problemləri. Beynəlxalq konfransın materialı. Azərbaycan Universiteti. Bakı, 2011, s.415-418.
11. Sellərin idarə olunmasında Baş Planın yaradılmasının vacibliyi. Doktarantların və gənc tədqiqatçıların XVI Respublika Konfransının materialları I cild. Bakı, 2012, s.84-88.
12. Kişçay hövzəsində ekzomorfogenez proseslərin dinamikası. AMEA-nın Xəbərləri, Coğrafiya İnstitutu. N 3. Bakı, 2012, s.55-58.
13. Təhsildə proqressiv innovasiyalar. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Bakı Slavyan Universiteti. N 3. Bakı, 2014, s. 143-147
14. “Həyat bilgisi” fənninin tədrisində fəal tədris metodlarının tədbiqi. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Bakı Slavyan Universiteti. N 2. Bakı, 2014,s. 274-279.
15. Təhsildə milli və bəşəri dəyərlərin vəhdəti prinsipi və onun təhsildə yeri. Humanitar elmlərin öyrənilməsi aktual probləmləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Bakı Universiteti, N2. Bakı, 2016.
16. Sel təhlükəli ərazilərin dağlıq iandşaftının ekoloji gərginliyinin qiymətləndirilməsi. Pedaqoji Universitetin Xəbərləri. Riyaziyyat və təbiət seriyası. Bakı, 2017, C.65, №3 s.78=83.
17. Meşəsizləşdirmə - qlobal ekoloji problem kimi. Pedaqoji Universitetin xəbərləri Riyaziyyat və təbiət Elmləri seriyası. Bakı, 2019. C.67, №3.Səh.96-105.
18. Həyat bilgisi dərslərinin təşkilil və müşahidələrinin aparılması meyarları. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstititu, N5, Bakı, 2021. S.108-113.
19. Mühazirə - ali məktəblərdə tədrisin əsas forması kimi. Slavyan Universitetinin xəbərləri. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, N2., Bakı, 2021. S.181-185.
20. MORPHOMETRIC CHARACTERISTICS OF KISHCHAY BASIN AND ITS EFFECT ON STREAMS ACTIVITY. Polish journal of science. POLISH JOURNAL OF SCIENCE, №53 (2022). ISSN 3353-2389. P.25-36.
21. .BIOLOGICAL COMPARATIVE CHARACTERISTICS OF HIRKAN LEOPARD, CHEETAH AND JAGUAR. Annali d’Italia VOL2022. №31 1 ISSN 3572-2436. P.12-21
22. Uçqun və ufantıların xarakteristikası onların Kişçay hövzəsinin sel fəaliyyətinə təsiri. Международный научно-практический журнал “Endless Light in Science”. Impact Factor: SJIF 2019-5.11. 2020-5.497. ISI 2019-0.172. Алматы, Казахстан.
23. Kişçay hövzəsinin dağ meşələrinin yuxarı sərhəddinin dəyişməsi və onun sel fəaliyyətinə təsiri. Educational and scientific activitu in a new time realities and challenges. Mingəçevir Dövlət Universiteti, 17 dekabr, 2022-ci il
24. ÜMUMTƏHSİL PİLLƏSİNDƏ HƏYAT BİLGİSİ KURİKULUMUNUN “FƏNNİN MƏZMUN BLOKU” ELEMENTLƏRİNİN “SİSTEM-STRUKTUR” YANAŞMA ƏSASINDA İNTERPRETASİYASI.. Azərbaycan, ADPU-nun Şəki filialı, pedaqoji elmlər doktoru, professor, Firədun Nadir oğlu İbrahimov və başmüəllim Səadət Teyfuq qızı Feyzullayeva. https: //orcid org/0000-0002-0775-1048, 20 fevral 2023-cü il.S.3-11.
25. Ümumtəhsil pilləsində Həyat bilgisi fənn kurikulumunun “Təlim strategiyaları bloku elementləri”nin “sistem-struktur” yanaşma əsasında interpretasiyası. VI International Scentific and practical conference “Scince and Technologies”. 2023, Kazakhstan. İmpact Faktor: SJİF 2019-5.11; 2020-5.497, 2021-5.81.UOT 37.01(УДК 37.0; ББК 74.00;С 14).2023,səh:96-109S.. Azərbaycan, ADPU-nun Şəki filialı, pedaqoji elmlər doktoru, professor Nadir oğlu İbrahimov və baş müəllim T.Feyzullayeva, İSBN 978-601-332-668-9.DOİ: 10.24412/2709-1201-2023-96-109

İŞTIRAK ETDIYI TƏLIMLƏR, ALDIĞI SERTIFIKATLAR

1. Norvec humanitar Müəssisəsi. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. Müasir təlim və tədris yardım Mərkəzi İyul, 2013. İnklüziv Təhsil üzrə Ali təhsil müəssisələri üçün hazırlanmış kurs. Uqurlu iştirakına görə sertifikat
2.  Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi . Avropa İttifaqı. ADPU. UNİSEF, RİİB İnklüziv təhsil.Sertifikat
3.  Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Mədət MMC avqust, 2014. Kurikulum. Bilik, bacarıq və səriştəsinə görə fərqləndiyi üçün. Sertifikat
4.  AMİ. UNİSEF unite for children may, 2015. Sertifikat
5.  Rusiya Təhsil AkademiyasInIı (RAO) Təhsildə İnkişaf Strateqiyası İnstitutunun UNİTVİN-YUNESKO kafedrası ilə birgə Regional tərəfdaşlığı - “Qlobal dünyada davamlı yaşamağı öyrənək” pilot layihənin ADPU -da keşirilən mərhələsində iki nominasiya üzrə II dərəcəli diplom. Bakı.23.12.2017
6.  ADPU-nun Şəki filialı. 2018-2019 - cu tədris ilində Pedaqoji təcrübədə fərqləndiyinə görə. Şəki, 2019. Fəxri fərman.
7.  Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi . ADPU sentyabr, 2020. Distant təhsil və elektron platformalarından, resurslardan istifadə imkanları. Müvəffəqiyyətlə bitirdiynə görə. Sertifikat
8.  Azərbaycan Gənclər Fondu. Azərbaycan Gənc alim, doktorant və magistrlar cəmiyyəti noyabr, 2021. Təlimdə iştirakına görə Sertifikat
9.  Mingəçevir Dövlət Universiteti. Beynəlxalq konfrans. 8 dekabr, 2021. Kişçay hövzəsinin ekoloji vəziyyətinin qiymətləndirilməsi və yaxşılaşdırılması yolları. Davamlı inkişaf strategiyası: qlobal trendlər, beynəlxalq təcrübələr və milli hədəflər. Sertifikat
10. Kişçay hövzəsinin dağ meşələrinin yuxarı sərhəddinin dəyişməsi və onun sel fəaliyyətinə təsiri. Educational and scientific activitu in a new time realities and challenges. Mingəçevir Dövlət Universiteti, 17 dekabr, 2022-ci il. Sertifikat
11.  EYUDER Azərbyacan. Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu ildönümünə həsr olunmuş region müəllimlərinin təhsil zirvəsi. 5 may 2022-ci il Sertifikat.
12.  Azərbaycan Gənc Alim, Doktorant və Magistr Cəmiyyətinin Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə həyata keçirdiyi Open science Azərbaycan: gənc tədqiqatçılar arasında “Open Sciense platformasının təbliği” adlı layihə çərçivəsində təşkil olunan seminarda iştirak. 23.02.22.Sertifikat.
13.  Azərbaycan Dövlət Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. 24.01-04.02.2022. “Layihələrin idarə edilməsi” üzrə hibrid formada keşirilən təlimdə iştirak. Sertifikat
14.  Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Şəki Regional Mərkəzi. 2021-2022-ci tədqiqat illərində elmi və elimi-pedaqoji fəaliyyətinə görə. 29.03.2022. Fəxri fərman
15.  Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 99-cu ildönümünə həsr olunmuş “Region müəllimlərinin təhsil zirvəsi”ndə iştirak. 05 may 2022. Sertifikat.
16. 4 iyun 2022-ci il. Psixoloq Oraxan Şahbazlının təşkilatçılığı ilə “Təqdimat bacarığı və inandırma psixologiyası” adlı vebinarda i.tirakına görə sertifikat.
17.  Azərbaycan Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı Respublika Komitəsinin Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki Filialının 30 illik yubileyi ilə əlaqədar olaraq Səadət Teyfuq qızı Feyzullayeva Fəxri Fərmanıla təltif olunub. 05 may 2022
18.  Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin STEAM mərkəzinin təşkilatçılığı ilə keçirilən seminarda iştirakına görə. 2022-ci il Sertifikat
19.  Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Tələbə Elmi Cəmiyyəti. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki Filialının 30 illik yubileyi ilə əlaqədar olaraq ADPU-nun Şəki filialının TEC-in sədri, Təbiət fənləri və onların tədbiqi texnologiyası kafedrasının baş müəllimi Səadət Teyfuq qızı Feyzullayeva Fəxri Fərmanıla təltif olunub. 2022-ci il